NRC, اخبار, ریلیف اینترنشنال

پیام تبریک سازمان های بین المللی به موسسه کمک

تبریک سازمان امور پناهندگی نروژی (NRC) به منصور دهقان

موسسه کمک همواره با هدف والا افزایش سطح کیفیت زندگی کودکان بی پناه چه در سطح ملی و چه در سطح بین المللی فعالیت داشته است. در این راستا با حمایت و همکاری سازمان های بین المللی توانسته ایم گاهی برای حمایت و کمک به هم نوعان خود برداشته و در سال جدید نیز به خدمت رسانی ادامه دهیم. کمک از همراهی این سازمان ها کمال تشکر را داشته و امید دارد که دست به دست هم می توانیم تلاش های یکدیگر را کامل کنیم.

سازمان امور پناهندگی نروژی

سازمان امور پناهندگی نروژی (NRC) درپی حمایت از کودکان بی سرپرست با موسسه خیریه کمک همکاری کرد و تا به امروز به کمک هم به وضعیت کودکان بی پناه زیادی در سراسر ایران رسیدگی کردیم

این سازمان در سال ۲۰۱۲ فعالیت خود را در جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد و در ۷ استان در بخش‌های آموزش، امنیت غذایی و معیشت، سرپناه و آب و بهداشت و همچنین اطلاع‌رسانی و مشاوره، کمک‌های بشردوستانه ارائه می‌دهد. در سال 2021 پروپوزال معیشتی-حمایتی موسسه کمک باهدف ایجاد فرصت‌های معیشتی و فعالیت‌های درآمدزایی برای زنان آسیب‌پذیر سرپرست خانوار با اولویت اتباع افغانستانی از سوی این سازمان پذیرفته شد و موسسه کمک هم‌اکنون در حال فراهم ساختن زیرساخت‌های اجرایی این پروژه می‌باشد.

تبریک سازمان امور پناهندگی نروژی (NRC) به منصور دهقان

سازمان ریلیف اینترنشنال

سازمان ریلیف اینترنشنال(Relief International)، کار خود را در ایران در پی امدادرسانی به زلزله‌زدگان زلزله منجیل-رودبار در سال 1990 شروع کرد و از آن زمان تاکنون از جوامع ایرانی آسیب‌پذیر و پناهندگان افغانستانی در جای‌جای کشور حمایت می‌کند. سازمان ریلیف اینترنشنال با استقرار دفاتری در یزد، مشهد، تهران و زاهدان، مشارکت و همکاری صمیمانه‌ای با سازمان‌های مردم‌نهاد داخلی، اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی وزارت کشور، انجمن هلال‌احمر ایران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دارد. سازمان ریلیف اینترنشنال از سال 2017 تاکنون از طریق پروژه‌های سلامت، آموزش، معیشت با موسسه کمک در حال همکاری می‌باشد و با حمایت‌های مالی و حمایتی مراقبتی، در حال اجرای پروژه‌های بشردوستانه و بلندمدت توسعه‌ای جهت حمایت از پناهندگان دارای مدرک و نیز مهاجرین فاقد مدرک است.

تبریک سازمان ریلیف اینترنشنال(Relief International)

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *