اخبار

سفره‌ها خالی‌تر از همیشه و پدران هر روز شرمنده‌تر از دیروز

روز پدر

پدر؛ تکیه گاهی است که بهشت زیر پایش نیست اما همیشه به جرم پدر بودن باید ایستادگی کند؛ پدر یعنی: کسی که ”نمی‌توانم” را زیاد در چشمش دیدیم ولی هرگز از زبانش نشنیدیم.

و حالا در این دوران سخت که همه افراد درگیر مشکلات اقتصادی هستند و قیمت‌ها هر روز سر به فلک کشیده طوری که قیمت برنج و گوشت و حتی رب گوجه فرنگی در طول یک سال بارها و بارها تغییر می‌کند، مسئله مهم و اساسی در کنار این گرانی‌ها این است که سفره‌ها خالی تر از دیروز شده‌اند و این وضعیت حاکی از آن است که قدرت خرید در کشورمان اصلا مساعد نیست و ما در «کمک» پدران و مادران سرپرست خانواری را می‌شناسیم که دغدغه‌ی تامین معاش مهم‌ترین دغدغه‌ آن‌ها است.

ارزاق روز پدر

همچنین در این موسسه خانواده‌هایی تحت پوشش قرار دارند که به دلیل شرایط جسمانی، قادر به انجام کار نیستند یا به دلیل درآمد بسیار پایین از عهده مخارج معیشتی خود بر نمی آیند و درآمدشان کفاف زندگی را نمی‌دهد و به همین منظور ما تصمیم گرفتیم تا امسال به جای کادو روز پدر کاری کنیم تا پدران نیازمند در شب عید نوروز شرمنده بچه‌های خود نباشند.

بنابر این کمپینی را به این منظور با نام «پدر» جهت جمع آوری ارزاق برای 280 خانواده نیازمند، از 5 بهمن ماه 1402 مصادف با روز پدر الی 14 اسفند ماه 1402 مصادف با روز احسان و نیکوکاری آغاز کردیم تا طرح تبسم بر لبان این خانواده‌ها نقش ببندد.

سبد ارزاق در نظر گرفته شده :

کالا

اندازه

کالا

اندازه

برنج

10 کیلوگرم

عدس

1 کیلوگرم

گوشت

1 کیلوگرم

لوبیا چیتی

1 کیلوگرم

رب

1 قوطی

روغن مایع

1 شیشه

ماکارونی

2 بسته

شکلات

1 کیلوگرم

 

شما هم در این کار خیر همراهمان باشید.

 

شماره حساب بانک صادرات به نام موسسه «کمک» :

6037691990169336

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *