اخبار

پیوستن موسسه حمایت از کودکان بی‌پناه «کمک» به اپلیکیشن «دیجی‌پی»

پیوستن موسسه حمایت از کودکان بی‌پناه «کمک» به اپلیکیشن «دیجی‌پی»

موسسه حمایت از کودکان بی‌پناه «کمک» از این پس برای تسهیل و سریع بودن پرداخت ، امکان مشارکت در پویش‌‌های آنلاین خیریه و پرداخت صدقه از طریق اپلیکیشن دیجی‌پی را برای خیرین و حامیان محترم موسسه «کمک» فراهم کرد.

در این راستا خیرین عزیز در هر لحظه ای که تصمیم می گیرند کار خیری انجام دهند یا مبلغی برای کمک به نیازمندان پرداخت کنند می‌توانند از طریق گوشی همراه خود در صفحه اصلی اپلیکیشن «دیجی‌پی» از طریق منوی «خیریه» گزینه موسسه حمایت از کودکان بی‌پناه «کمک» را انتخاب کنند و اقدام به پرداخت نمایند.

شرکت نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان، با نام تجاری «دیجی‌پی»، تحت مجوز پرداخت‌یاری و با هدف ارتقای کیفیت تجربه پرداخت آنلاین فعالیت می‌کند. «دیجی‌پی» به عنوان یک اپلیکیشن پرداخت موبایلی به کاربران خدمات مختلف امور مالی روزمره مانند انتقال وجه (کارت به کارت و پرداخت از کیف پول)، پرداخت قبوض، خرید شارژ سیم‌کارت و بسته اینترنت، خرید بیمه، پرداخت عوارض جاده‌ای، طرح ترافیک، کرایه تاکسی، استعلام جریمه، خیریه و … ارائه می‌دهد.

این اپلیکیشن در راستای مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) خود بخش خیریه را جهت تسهیل پرداخت و اطمینان مخاطبان از پرداخت وجوهات خیرخواهانه خود در سریع‌ترین زمان در نظر گرفته است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *