اخبار

همکاری مشترک موسسه خیریه کمک و موسسه خیریه سیمرغ جهت تامین هزینه سفر کودکان بیمار

همکاری مشترک موسسه خیریه کمک و موسسه خیریه سیمرغ جهت تامین هزینه سفر کودکان بیمار

موسسه کمک همواره از میان همه معضلات و مشکلات ناشی از وضعیت نا بهنجار کودکان بی پناه رسیدگی به بیماری و تلاش در جهت درمان آن ها را به عنوان اولویت نخست قرار داده است .

یکی از مشکلات خانواده های بی بضاعت در شهرستان‌ها که کودک بیمار دارند، نداشتن هزینه سفر به تهران برای درمان است و ما در «کمک» همواره شاهد درد و رنج خانواده‌هایی بوده‌ایم که علاوه بر نداشتن توان پرداخت هزینه درمان ، توان پرداخت هزینه سفر به تهران یا کلان شهرها جهت درمان را هم ندارند.

لذا در راستای مشکل مطرح شده ، جهت افزایش توان موسسه «کمک» برای درمان کودکان بی‌پناه بیمار،  این موسسه طی یک تفاهمنامه همکاری خود را جهت تامین هزینه سفر کودکان بیمار با موسسه خیریه «سیمرغ» آغاز نمود.

 به طور مشخص، خدمات  خیریه «سیمرغ» شامل عرضه رایگان بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس می‌شود؛ همچنین رزرو رایگان هتل و اقامتگاه بخش دیگر خدمات سیمرغ است که عمده این خدمات با مشارکت شرکت‌های فعال در حوزه صنعت سفر و گردشگری تأمین می‌گردد.

سیمرغ می‌خواهد هیچ کودکی در هیچ کجای این مرز و بوم، اگر نیازمند درمان است، به خاطر هزینه‌های سفر و وضعیت مالی نامناسب خانواده، از ادامه روند درمان خود بازنماند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *