اخبار

آموزش زنان سرپرست خانوار دارای کودک بی‌پناه

کلاس آموزش زنان سرپرست خانوار دارای کودک بی‌پناه در راستای توانمندسازی اقتصادی آن‌ها در جهت تولید محصولات تیک مک

کلاس آموزش زنان سرپرست خانوار دارای کودک بی‌پناه در راستای توانمندسازی اقتصادی آن‌ها در جهت تولید محصولات تیک مک

آموزش زنان در توانمندسازی آنان نقش به سزایی دارد. از مهم ترین طرح های اشتغالزایی و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در موسسه کمک می توان به پروژه تیک مک کالا اشاره کرد. سازمان ریلیف اینترنشنال سال هاست با نهادهایی همچون موسسه غیردولتی حمایت از کودکان بی پناه «کمک» به عنوان شریک اجرایی در اهداف بشر دوستانه با نظارت اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی(بافیا) همکاری داشته و تیک مک کالا مثالی است از تولیدات زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این موسسه که کارگاه ها، تجهیزات و مواد اولیه این پروژه را با همکاری سازمان ریلیف اینترنشنال و حمایت مالی اتحادیه اروپا از سال ۲۰۱۷ تامین نموده است.

 

آموزش زنان سرپرست خانوار

زنان و دختران سرپرست خانوار و بد سرپرست دارای کودک بی پناه به دلیل مشکلات مالی از آسیب‌پذیرترین اقشار جامعه هستند و مشکلات اقتصادی تنها مشکل آنان نیست بلکه آن‌ها بیشتر از هر چیز در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند؛ تیک مک می‌تواند بسیاری از این مشکلات را مرتفع سازد.

 

آموزش زنان

تیک مک، کالایی است که با دستان توانمند زنان و دختران سرپرست خانوار به‌صورت بسیار زیبا و چشم‌گیر بافته تا آن‌ها از لحاظ اقتصادی توانمند شوند. در راستای این توامندسازی به این زنان، آموزش هایی مفید و کاربردی توسط با تجربگان این حرفه داده می شود که تصاویر آن را مشاهده میکنید.

 

آموزش به زنان

اندیشه و فکر خوب با عمل به آن، به ظهور می‌رسد. ما به فکر توانمندسازی زنان سرپرست خانوار هستیم و امروز با تولید محصولات “تیک مک” آن فکر و اندیشه‌ را به ظهور رسانده‌ایم. ما معتقدیم یک شغل ساده و کوچک می‌تواند خانواده‌ای را نجات دهد. تأمین نیازهای مادی و اقتصادی یک خانواده می‌تواند آنان را در حوزه‌های مختلف روان‌شناختی همچون خود کارآمدی، خود ارزشمندی، عزت‌نفس، کنترل بر زندگی، قدرت تصمیم‌گیری، حل مشکلات و مسائل خود و سازگارای با شرایط موجود توانمند سازد و پس از آن بسیاری از ناهنجاری های موجود با این اقدام به میزان چشمگیری کاهش خواهد یافت.

 

توانمندسازی زنان

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *