اخبار

کمک‌رسانی هدفمند به نیازمندان واقعی با پلت فرم هوشمند سایه

سایه پلت‌فرم نوین اتصال توانمندان به نیازمندان

🔸گاهی وقتا پیش میاد انقدر وسایل بدون استفاده تو خونمون هست که شلوغی کلافه‌مون می کنه، گاهی وقتا موقع خرید یا ویزیت دکتر، به این فکر می‌کنیم که اونایی که دستشون تنگه با این هزینه‌ها چطور زندگیشونو می‌چرخونن، یا تخصصی داریم که دلمون می‌خواد باهاش به یه نیازمند کمک کنیم، اما کسی رو سراغ نداریم یا نمی‌دونیم چطور این کارو انجام بدیم.
🔸اینجاست که سایه به کمکمون میاد؛ کافیه یه سر به www.sayeh.ir بزنیم ، کمک یا امکانمون رو ثبت کنیم و بعد، سایه لیستی از افرادی که به همون امکان یا کمک احتیاج دارن رو بدون افشای هویتشون، نشونمون می‌ده. بعد خودمون تصمیم می‌گیریم که به کدومشون کمک کنیم.
🔸سایه، یک پلت‌فرم نوین اتصال توانمندان به نیازمندان هست؛ توی سایه دقیقا نیازمندی‌های تایید شده‌ای وجود دارند که فرد توانمند می‌تونه خودش از بین اونها نتخاب کنه و مبلغ معادل اون رو پرداخت کنه و پیگیری کنه و در جریان قرار بگیره که با پولش چطور اون نیاز برآورده میشه. یا اینکه به جای پرداخت پول از شبکه دوستان و آشنایان ش مایه بذاره و اصطلاحا گلریزون کنه و مبلغ معادل رو به صورت خورد خورد جمع کنه و کار تکمیل بشه. یا اینکه اساسا خود کالا و یا خدمت رو اهدای کامل کنه.
🔸روال کار سایه اینطوره که خیریه ‌هایی که عضو سامانه هستند، نیازِ نیازمندای تحت پوششون که از قبل بررسی شدن رو توی سیستم ثبت می‌کنن، که www.sayeh.ir اونارو به طور دقیق و مشخص دسته‌بندی می‌کنه تا کسایی که توانشون رو به سیستم سایه معرفی می‌کنن، به بهترین نحو و در سریع‌ترین زمان بتونن نیاز مرتبط با توانشون رو شناسایی کنن؛ بعد از اینکه ما اون ما اون نیازمندی که می‌خوایم بهش کمک کنیم رو انتخاب کردیم، از طرف خیریۀ مربوطه، باهامون تماس گرفته می‌شه و توان ارائه شده به دست نیازمند می‌رسه و به همین صورت، با چند تا قدم به ظاهر کوچک، یه قدم بسیار بزرگ برمی‌داریم.

🔻حالا می‌خواهیم صفحه موسسه کمک در سایه رو به شما معرفی کنیم.

🔸شما میتونید با رفتن به قسمت جستجو و مشاهده‌ی نیازها در سایت یا اپلیکیشن سایه و وارد کردن کلمه “کمک” در قسمت “کدام مرکز خیریه؟” موسسه غیردولتی حمایت از کودکان بی‌پناه کمک رو انتخاب کنید و یا مستقیم از طریق لینک sayeh.ir/branch-profile/2518 وارد صفحه‌ی ما بشید.

🔸در اینجا آخرین نیازهای مددجویان موسسه کمک قابل مشاهده است و اونهایی هم که به نتیجه رسید، روش “انجام شد” درج شده و با انتخاب نیاز ثبت شده کل مبلغ یا بخشی از اون رو واریز کنید، در مواردی که نیاز مددجو یکی از اقلام کالاهایی است که شما آن کالا را در اختیار دارید و مورد نیازتان نمی‌باشد (مانند لوازم خانه، پوشاک، لوازم التحریر، مواد غذایی و…) میتونید آن کالا را به‌صورت مستقیم به مددجو اهدا کنید.

🔸شما در قسمت گلریزون لینک مخصوص به خودتون رو دریافت می‌کنید و اون رو توی گروه‌های فامیلی و دوستانه، اینستاگرام یا هرجای دیگه‌ای منتشر می‌کنید که دیگران از طریق اون لینک میان و اون نیاز رو می‌بینن و بهش کمک می‌کنن. پیشرفت کار رو هم همه می‌تونن ببینن. توی روزهای بعد، توی صفحه خودتتون همه‌چیز شفاف و قابل پیگیریه و مشخص با پول‌هایی که داده شده بر طیق سند اعلامی به چه مصرفی رسیده.

🔸همچنین شما اگر توانایی خدمت یا کاری رو دارید ویا کالای مازاد خود را می خواهید در این طرح به یک نیازمند اهدا کنید میتونید با ثبت آن در سایه به اولین نیازمندی که به اون خدمات و یا کالا نیاز داره کمک کنید.

بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “کمک‌رسانی هدفمند به نیازمندان واقعی با پلت فرم هوشمند سایه

  1. زینب گفت:

    سلام خانمی هستم خانه دار و یه بچه ۷ ساله چند سال مستاجریم و ماهی ۵۰۰ کرایه خونه الان خدا شاهد ۴ برج کرایه خونه ندادیم همسرم هم مریض تو کمرش سینوس موی داره خیلی عذاب میکشه حتی پول درمانشو نداریم کلی تو این چند ماه قرض کردیم بدهکار شدیم وقت قرار داد ماه ۲ ماه دیگه تموم میشه صاحب خونه میگه باید ۲۰ میلیون بدی پول پیش ما فقط ۱۰ میلیون نداریم کسیم نداریم کمک کنه پدر مادر همسرم فوت کردن خودمم مادرم بی سرپرست خیلی داریم بدبختی میکشیم همسرم یه معازه ۲۰ متری گرفت که سمساری لوازم کهته بگیره بزاره توش که اونم دست مایع میخواست و نداشتیم کلی هم کرایه مغازه عقب افتاده نمیدونم میخواد چی بشه لطفا کمک کنید.

    1. komakchild گفت:

      سلام
      لطفاً در ساعت اداری با شماره تلفن 86020082 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *