اخبار

“شوان” تحولی نو در نذر قربانی

در این طرح شما با اهدای هزینه‌ی خرید یک رأس گوسفند می‌توانید، گوشت موردنیاز یک نیازمند را به‌ صورت مداوم و برای همیشه تأمین نمایید.

موسسه غیردولتی حمایت از کودکان بی‌پناه کمک” باهدف حمایت همه‌جانبه از حقوق کودکان محروم و بی‌پناه و تأمین دائمی و مستمر گوشت مورد نیاز آنان، اقدام به ایجاد مرکز بزرگ پرورش دام با نام اختصاصی “شوان” نموده است.

در این طرح شما با اهدای هزینه‌ی خرید یک رأس گوسفند می‌توانید، گوشت موردنیاز یک نیازمند را به‌ صورت مداوم و برای همیشه تأمین نمایید.
در اجرای این پروژه گوسفند اهدایی شما با ایجاد سازوکار مناسب و علمی در چرخه تولید و زادوولد قرار گرفته و با این اقدام خیرخواهانه نام شما به‌عنوان سرمایه‌گذار معنوی در این پروژه برای همیشه ثبت و ماندگار خواهد ماند.

مؤسسه کمک باهدف کارآفرینی، اشتغال‌زایی و توانمندسازی نیازمندان، محرومان و خانوارهای دارای کودک بی‌پناه و تأمین دائمی و مستمر گوشت موردنیاز آنان اقدام به تأسیس مرکز بزرگ پرورش دام با نام اختصاصی شوان نموده است.
در اجرای این طرح، گوسفند اهدایی شما با ایجاد سازوکار مناسب و علمی در چرخه‌ی تولید و زاد و ولد قرارگرفته و ما نیز با هر گوسفند اهدایی متعهد به تأمین گوشت موردنیاز یک نیازمند بوده و حداقل هر دو سال یک‌بار نیز یک گوسفند پی‌درپی به نیت شما قربانی و بین خانوارهای نیازمند تحت پوشش توزیع خواهیم کرد.
در این طرح نذورات قربانی شما به‌صورت متمرکز و هدفمند در جهت رفاه دائمی محرومان و نیازمندان به‌کارگیری و از ذبح غیربهداشتی و آلودگی‌های زیست محیطی و تهدید روانی کودکان در اثر مشاهده آن جلوگیری می شود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *